Hoşgeldiniz..

BiTablet!

27 Kasım 2012 Salı

Piranha Business II Tab 9 Tablet PC İnceleme


Piranha Business Tab 7 Ürününden sonra sizler için Piranha Business II Tab 9 ürününü test ettim. Görüşlerim;




Olumlu yönleri;
- Şarjı çok (çoğu tablete göre) uzun süre gidebiliyor. (kullanıma bağlı)
- Piyasadaki çoğu oyunları destekleyecek özelliğe sahip. (Asphalt 7 denemedim)
- Dokunmatiği çok rahat.
- İnternette dolaşmak çok güzel ve akıcı wi-fi'e sahip.
- HDMI

Olumsuz yönleri;
- Ekran çözünürlüğü 800*480 (Yetersiz).
- Ürün 12.5mm kalınlığında. (Oldukça kalın)


Sonuç: Bu üründen iPad yada Galaxy Tab kalitesi beklemeyiniz. Fakat fiyatına oranla diğer tabletlerden çok daha üstün özelliklere sahip bu tablet alınır. 

Bir sonraki testlerde görüşmek üzere.. :)

1 yorum:

  1. hocam bende var 2 hafta oldu güzel kullanıyordum. Ama birden tabletin ekranı sarı olmaya başladı sonradan anladım tableti bi oyunda elimle kenarına vurmuştum ondan oldu şimdi düzeldi ara sıra sarı oluyo onun dışında google playdeki çoğu oyunu desteklemiyor mecburen apk kullanıyorum. APK nedir diye bakmak isterseniz birde oyunlara(bütün oyunları bedava açıyor):
    piranhatablet.blogspot.com

    YanıtlaSil